my bufday

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, 21 November 2011

goal !!

assalamualaikum...ari ni nk update pasal B0LA!!! perrrhhhh... ari nie 21.11.2011 team harimau malaya berjaya ke peringkat akhir dengan geng GARUDA !

MALAYSIA VS INDONESIA

hahah...perhhh mmg giler... kt umah ade 4 0rg jew.. aku , sarah , didie ngn piqa..... zulaikha da balik pahang..0rg da abes exam an... serra balik KL kakak dye nikah... lau tak mmg serra la yg slalu tgk b0la.. dy lah yang slalu jerit2... kte0wang jarang tgk b0la neyh..ahaha..
tapi mlm nie mencipta sejarah geng Taman Kenari , kulim.. ahaha,.. mula pada malam 21.11.2011 ahahah...

kte0wang smua g kedai.. nk makan..skali tgk2 at kedai ind0n da g0l 1...adoyai...tensionnya..ahaha..cepat2 neyh makan nk tgk b0la kt umah punya pasai..sbb lau tgk at kdai xleyh jerit..... bak kate piqa~kita nie x el0k jerit2,kita an pempuan..ahaks!!

setibanya di umah..ahahha..f0kus neyh kte0ang tgk b0la mne ade jerit...tiba time g0la jew bawu jerit...ahahah..malu sial ngn makcik sblah umah konfem mak cik dgr...ahaha... da abes b0la bawu sedar... tapi an x puas aty gile dgn pemain ind0n..maen b0la cam harem...gila Vavi btul..maen mcm pelak0n sinetr0n jew... bengkek jew aku tgk...hurmm...

bytheway last2 minute,
1-1 seri...dye kna menang an sbb final..adoii..cuak da kte0wang nie... ahahah.. mcm la kte0wang yg maen an..ahaha.. dapat sepakan penalty 5 kali setiap team.. haha.. mmg best ar
1st mmg ind0n masuk ar..then malaysia...
mmg gilir-gilir la.... last2 kali ke5 ind0n x masuk..ahaha..malaysia masuk..mmg puas aty aku...
dengan keputusan
5-4
G0AL !!!!!!
jerit 1 umah.. ahaha.. mmg best ar...
pdahal ari kames paper audit.. xde nk stdy pown... ahaha..
excited tgk b0la punya pasal..ahahaha..
k lah bye !!

Friday, 18 November 2011

keLakaR Vs LaWaK !

apabila b0san dan b0ring menguasai diri.... keb0sanan yang melampaui batasan diri... ahaks !

SUAMI : KENAPA SAYANG MENANGIS?
ISTERI : SAYA TELAH BACA SEBUAH BUKU. SAD ENDINGLAH BANG...
SUAMI : BUKU APA?
ISTERI : BUKU BANK ABANGLAH....

**********************************

Pada satu petang, si ibu membawa anaknye berusia 4 tahun bersiar-siar. Menaiki kereta. Dalam perjalanan si ibu membunyikan hon.
Anak : Naper ibu bunyikan hon, saper org tu?
Ibu : Tu sedara kiter, kenalah hormat.
Dlm perjalanan mereka seterusnya mereka terserempak dgn seekor lembu yg nak melintas lalu si ibu membunyikan hon.
Anak : Itupun sedara kiter jugak ke???

***********************************

Adalah seorang lelaki datang ke sebuah rumah untuk meminta derma.
Lelaki : derma untuk rumah orang-orang tua seorang budak pun membuka pintu.
budak : derma ape bang?
lelaki : derma untuk rumah orang-orang tua. adik ada apa-apa untuk didermakan?
budak : nanti jap.saya ambilkan atuk saya.
lelaki : ?????

******************************************************

Tunang Farid, Siti, menelefonnya untuk memutuskan pertunangan mereka.
Farid : Mengapa?
Siti : Saya dah bosan dengan awak. Saya dah ada teman baru. Sebelum tu awak mesti kembalikan semua gambar saya.
Farid : Ok. Tapi saya tak ingatlah yang mana satu gambar awak, Nanti awak pilihlah sendiri. Yang selebihnya kembalikan kepada saya.
Siti : Erkkkkkk........ Benci .........

*****************************************

Dalam sebuah kebun ada bermacam-macam pokok buah-buahan, tiba-kebun kebun tu terbakar, semua buah-buahan musnah kecuali 3 buah je yang terselamat.. buah ape ek?
1. Buah Cempedak = diluar pagar
2. Buah Keranji = didalam perahu
3. Pisang Emas = dah dibawa belayar... jgn marah haaaa...

HAHAHHAHA !!!

SET!AP WANITA ITU CANTIK !!

hye..salam u all... sory dh lame iqa x update bl0g..xtawu nkcite ape...no idea...ahaks! by the this entry agak boleyh dik0ngsi gak la...ahaha..'setiap wanita itu cantik' from the title pown dh dpt bace an wanita itu sbnarnye ade kecantikkannye sendri...

s0,. yang cantek tu jangan nk bajet h0tstuff sgt la yg korang tu da sangat2 cantek...didunia mmg kowang cantek..diakhirat sane CANTIKKAH KOWANG DI MATA ALLAH??? jangan terlalu bangga dengan kecantikkan dunia ya ! kerana dunia ini hanya la satu PERSINGGAHAN kita shaje...


Allah s.w.t. berfirman:


“Ketika Aku menciptakan seorang wanita, ia diharuskan untuk menjadi seorang yang istimewa. Aku membuat bahunya cukup kuat untuk menopang dunia; namun, harus cukup lembut untuk memberikan kenyamanan.”


“Aku memberikannya kekuatan dari dalam untuk mampu melahirkan anak dan menerima penolakan yang seringkali datang dari anak-anaknya.”


“Aku memberinya kekerasan untuk membuatnya tetap tegar ketika orang-orang lain menyerah, dan mengasuh keluarganya dengan penderitaan dan kelelahan tanpa mengeluh.”


“Aku memberinya kepekaan untuk mencintai anak-anaknya dalam setiap keadaan, bahkan ketika anaknya bersikap sangat menyakiti hatinya.”


“Aku memberinya kekuatan untuk mendukung suaminya dalam kegagalannya dan melengkapi dengan tulang rusuk suaminya untuk melindungi hatinya.”


“Aku memberinya kebijaksanaan untuk mengetahui bahwa seorang suami yang baik takkan pernah menyakiti isterinya, tetapi kadang menguji kekuatannya dan ketetapan hatinya untuk berada disisi suaminya tanpa ragu.”


” Aku memberinya air mata untuk dititiskan. Ini adalah khusus miliknya untuk digunakan bilapun ia perlukan.”


“Kecantikan seorang wanita bukanlah dari pakaian yang dikenakannya, susuk yang ia tampilkan, atau bagaimana ia menyisir rambutnya.Kecantikan seorang wanita harus dilihat dari matanya, kerana itulah pintu hatinya, tempat di mana cinta itu ada.”