my bufday

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 1 March 2012

unlimited !!

assalamualaikum.. n0w my entry adalah KAWAN !!

KAWaN ~~ dya la racun dya la penawar.. tapi KAU ? !!

maaf kau dh melampau and t00 much..

cam ney kesahnya... 'dia' kawan aku... sblum nie p0n aku ade cite pasal dya kt entry aku.. tapi pasal dya nun kawan dya..

maybe kau nie punca masalah k0t.. aku xkesah la kal0 kau nk guna lappy aku tapi kau h0rmat ar bile aku ade depan kau , kau buat lappy aku ni mcam kau punyew je an.. f0r ur inf0 , sumpah aku xsuka 0wg guna barang2 aku wat mcm hak sendiri , tapi kau da melampau ! aku xpenah cakap sbb aku pk kan kau adalah kawan , aku pk kan aty dan perasaan kau.. sbb aku tak nak kau ngn aku bermasam muka pasal bnda neyh... maaf k kawan..

ary tu , aku dh x tahan sangat aku kt depan mata k0 wat b0d0h jew an , s0k aku tukaq passw0rd lappy.. dlm aty , lapt0p kau , kau simpan !!

mmg aku saket aty giler , k0 bukak tweet aku , aku da bg guna tu hargai la , nie x lain pulak yang kau buat.. tu privasi aku la babi !! dh tgk xpew ar perlu ke k0 nk c0ly tweet aku letak kt fb kau.. terasa la shial !! dah guna barang aku k0 wat cam x bersalah jew an..

hahah ! manusia x kenang budi mcm kau ar ! kau bile ade masalah bawu kau carik aku , bila kau senang , kau appy dengan kawan kau uw si FA uw.. aku at sebelah un kau x nampak.. dan skang pergi mamp0s ar k0 ngn kawan2 kau kay ! pas ney k0 xyah carik agy ~ ade masalah kau selesai kanlah yew ngn kawan2 kau !! mmg aku takk MAAFKAN kau !! lagi aku bg muka lagi kau melampau !!

tapi ~ aku nak kau tahu , kau ingt lah yea bila kau ade masalah sape yang t0l0ng kau , bila kau gaduh ngn FA sape yang ade dengan kau , sape yang nasihat kau.. kal0 k0 nk tahu bdk2 umah p0n sbnarnye x bape suka an k0 , tapi sape yang backup kasi kau d0k cni .. aku menyesal gile.. kal0 la dari dulu aku ta0 k0 cam neyh.. mmg aku wat xta0 je.. sbb masa dulu aku pk kan kau adalah KAWAN dan kawan akan bantu kawan , bila kawan dalam kesusahan.. tapi kau bile kau senang kau lupa KAWAN ~~ orang mcm kau xlayah dibuat kawan...

dan aku nk kau tahu , aku bleyh hidup xde kawan macam kau !!

salammmmm.....

No comments:

Post a Comment