my bufday

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, 10 June 2011

terasa aty

kowang.......
sumpah skang nie iqa xtaw lah knapa asyik terasa aty ja la neyh..huhuhu...my bf,.(xtaw lah bf ke ape) huhh...xtawu lah dh byk sgt berubah skg neyh..ape yg dy buat xtawu larh 24 jam bz...kekadang tu nk kuar pun susah..nk ajak lepak skali mcm dulu mmg susah lah skg nie...apetah nk ajak kuar kn...dalam sebulan tu bleyh kira lah..huhuhu...t0long lah pham aty iqa cket...xsuh awak wat papepun..juz bg lah cket PERHATIAN kt sy...

ABD RAHIM : awk tawu x knapa saya dh xmcm dulu,sbb awk sndri x mcm mula saya kenal awk...awk dh byk sgt berubah,,kdg2 sy tertnya semua ni salah sy ka..ka mmg semua ni salah awk..huhh~~ kdg2 mmg xpham dengan perangai awk,awk na sy pham cara hidup awk,yea sy pham cara hidup awk..awk suka lepak,awk xsuka dipksa,..tapi pnah x cket jer dlm hidup awk,awk pk ati dan perasaan sy..xpnah x..cket pun jadik lah,awk pk kenapa kita dh xmcm dulu...awk t0longlah!! aty saya sedeyh sgt skg neyh....

dh la korang,,iqa dh mlas nk ckp ape dh...ckp ke x ckp ke..dy cam tu gak.....lantak lah dy nk wat ape..lau dy syg iqa.,,dy pk la..lau x nk wat cam mne...syg org xleyh pkse kan...

awk,kalau la sy dh xdiperlukan lagi dlm hidup awk..awk ckp lah,sy xkn kacau lagi life awk...awk dengan hidup awk,saya dgn hidup sy...tapi awk t0longlah jgn saketkan aty sy dengan cara awk...jgn lukakan aty sy yg dh memang terluka sbb awk...

ok bye~ nutting to say for everything...but i want let u know,i really luv u..even u do like this t0 me...if itu yg terbaekk pada awk....

No comments:

Post a Comment