my bufday

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday 19 August 2011

pedih..

assalamualaikum...

disaat diri dilanda segala masalah terinagt bile kali terakhir kta baca Al-Quran...

dugaaan yang aku hadapi terlalu berat utk aku tempuh...Ya Allah kau kuatkan lah semangat untuk aku tempuh segala dugaan dariMu...

skrang aku sendri tgh cuba
cuba melupakan segala kenangan awak...
cuba utk lupa cintanya dia...
cuba melupakan kasih sayang awk pada saya...
cuba lupa segale janji2 awak...
cuba untuk HIDUP tanpa awak....

padahal saya tahu yang saya sendri xb0leh nk lupakan awk... terlalu banyak kenangan saya dengan awk... terlalu kuat cinta saya terhadapa awak... terlalu dalam kasih sayang awk.. dan saya tau saya sendri xboleyh hidup tanpa awk... SUMPAH memang aku xb0leh...

Dugaan mu terlalu berat untuk hambaMU ni Ya ALLah... apapun iqa xpnah nk mengharap pape dari awk... dari jauh iqa doakan awk bahagia disamping insan yang awak sayang... seorang insan yang awk pilih boleh bahagiakan sepanjang hidup... saya akui yang saya sendiri xdapat nk bahagia kan awk sperti mana yang awk nie...dri jauh saya maafkan segala ape yang awk penah membuat sya terluka...

saya bahagia sangat bila tengok awk bahagia walaupun kebahagiaan awk bukan dengan saya.... saya harap kebahagiaan awk bersama yang tersayang kekal walaupun terlalu pedih utk saya terima segalanya...

iqa redha dengan apa yang berlaku.. dan iqa sendiri tak pernah menyalahkan takdir..mungkin jod0h antara kami xkuat..dan kami sndri xkuat nk tempuhi segala dugaan dariMU... apa pun iqa doakan yang terbaik untuk dirinya dan.......


No comments:

Post a Comment