my bufday

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday 20 March 2011

bfDaY present



GOT A NICE PRESENT BFDAY FROM MY MUM...

17 MAC 2011

1st in my life got a nice present..kekadang berbentuk perli pun ada present aku 2....hahah....
for my bfday i got present...from my mum....mama iqa bagi hadiah bfday at iqa...nk tawu..cube korang teka!...ala teka ar apa mama iqa bg at iqa...hahah...pada 1 mlm...17 MAC 2011..8.30pm...kelmarin dh celebrate bfday kt umah..thanz to aida my bff yang sponser cake...hahha...sweet sgt my frenz...meh cni meh u oll...i nk cite sal hadiah mama aku bagi..kahakahkah....xde la kelakar sgt..mybe mama nk suh aku insaf la kot..huhuhu...mlm tu...'angah mai sat...mama ada hadiah ni utk bfday angah' agak korang ape yang mama aku bg...hahha....nah nie,jgn lupa pkai taw..mama aku bg 'tudung'...walaupun murah tapi aku hrgai...cantik sgt..tudung psyen la nie org duk pkai tu..bila aku test mama aku ckp..'haaa..cantek angah pkai...'aku akui mmg aku sorang gadis yang tdk bertudung..tapi tdk bermkna aku xpndai jga maruah aku sbgai seorang perempuan..hahah...melalut sudaaa.....mama ckp..'mama nk angah pkai slalu'...mama nk tgk anak mama comey...dlm2 byk2 tu ade jgk yang ditokok tambahkan fakta....haha....MAMA THANZ TAW FOR THE PRESENT NNTI ANGAH PKAI BILA ANGAH DH KAWEN...hehehe bleyh x?? mesty la bleyh..nk berubah ats kehendak sendri kan bukan paksaan...'tiada paksaan dlm beragama' tagline ciplak mne tah...hahah tetiba masa nk tulis blog teringat plak tagline tu...hahhaha

18 MAC 2011

date ni suprise la..nk tawu ner la baca kan....ari ni pun iqa dpt hadiah gak....ermm..nk cita lu ar perihal hidup dy...dy (RAHIM) my bf since 25 december 2010...nnt la aku cita...yang penting dlm hidup aq xde istilah caple...cam ne tu ade...ade bf tp dlm hidup xde istilah capel...nnt la aku cite sal diri (im) dlm the next entry..hahah....ok???...x ok pon ner ok jgk!! pham....
hahah..bf aku..ari jumaat 18 mac dy ajak aku kuar..kte nye nk blnja...mybe bfday aku la kot..huhuhu...kitaowang kuar pas jumaat...kul3 lebeyh dh..tgk wayang kul 4.15,kami lepak2 ar kt ctu dulu...kami tgk cite 'RATU'...hahah..sblum masuk wayang uw..dy ajak iqa masuk kedai bear at ctu...skaly terpandang bear nie...cantik sgt...dy tnya..'b nk ke??...' aku mesty la nk....dy belikan untuk aku....cashier tu ckp..'pndai awk pilih bear ni limited' cam xcaye lak dy belikan...mklum la......hahha ape2 jew la....


ni la bf iqa...xde nsem sgt...tapi buleyh la...yang penting sayang..kejujuran..kesetiaan mmg xkn kot aku ase..mesty korang tertanya2 kan..knape kesetiaan tu x...nnti la aku cite..yuhuww....yang penting enjoy in our life....huhu

ni la bear yang bf iqa belikan....cantik x?? xcantik pun,,arhh!! xkire nk ckp cantik jgk.....hehhehe...kecik jew...xde la besar sgt..huhu..warna cream...ade ke plak bdk opis aku ckp..nape xbeli bear warna hitam...hahhah...blum aku nk tido dh terkejut tgk bear tu...hahha...
ape pun sayang thanz for th present mybfday....b hargai sgt ape yang abg bg...hahha...jiwang ar pulak....adoiii....hope lay abg tang abg sgt...(sgt ker)


THANZ SAYANG FOR THE PRESENT BUFDAY GURL..REALLY APPRECIATE ITS...

dh la korang..apepun jgn terlau mengharap dgn sesorang...dan jgn terlalu mengharap pada benda yang belum pasti milik kita....bersyukurla dgn apa yang kita milik didunia nie kerana didunia semuanya semntara,,,dan kebahagiaan itu jgak hanya sementara...

BILA KEBAHAGIAAN ITU HANYA SEMENTARA....


2 comments:

  1. i faham npe u xdpt rse ksetiaan tp xpa...jst enjoy ur life with him...huhu

    ReplyDelete
  2. yang lain smua i dapat ase...
    kasih syg,kejujuran,keikhlasa,,
    cuma kesetiaan ja...hahha ...
    yeahhh enjoy our life....
    thanz yunk...

    ReplyDelete