my bufday

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 29 March 2011

bersantai..

ASSALAMUALAIKOM TO ALLZ...

adushhh rasa lama dh ni xupdate blog aku nieh..xtaw nk crita pasaipa...byk sgt cerita sampai xtau la nk crita yang mna..had0ii...ape masalah la sbnarnya nie...hakhakhak....

this weekend nutting la nk cite..juz nk cita kzen2 aku ja...weekend ni kitaorg balik kampong...aku balik sndiri dgn merempit wave100 aku dgn berflat KCD 1572..hahah...ari ni plak aku balik keje awai...bos xde!! bila bos xde di opis kami pon bermaharajalela lah di opis....bos ckp..'ary nie saya half day...ade kje kt umah..'' hahah best nyew...aku bila bos cakap half day jewk..aku pon ape agy terus tutup buku...dh xwat keje dh..adoii ape la pemalas sangat nie iqa...balik pun kul 4.30 dh blah dh....hahahah

aku nk cite sal kezen2 aku nie...skaly2 lepak adoii macam pe'el(perangai) la dowang nieh smpai x larat nk melayan ar aku nieh....hahah....1st of all kt kampung dh xde sape tggal maklang jer dok ctu...tok ngn tok wan dh lama arwah (sedeyh) windu sgt dkt dowang...al-fatihah...

balik jer ptg uw...aku kait buah pelam..perhhhh ptg nie lau menyicah sedap nieh...kena dgn buah pelam dengan jambu air...hurhhh!! sedap siott....smbil dok lepak2 kena angin petang...betapa
nikmatnya.....


buah pelam bersamaan dengan cucur udang yang panas! perhhhhhhh

dalam dok leka makan2...hahaha..sempat lagi bersnap pic..hahah...bosan melanda dan tiada apa aktiviti..kzen2 aku ni pon same dgn aku jgk gla2 smua nye...papun have fun with our weekend...hahahha...korang nk tgk bila dh bosan sgt..start moto round kampong...hampir dkt 5 taun kot ktaorg jarang round kampong...dulu masa arwah tok ngn tokwan ada slalu la jgk..la nie..smua masing2 sibuk...besa la....hahah...
haaa...tudiaa ni la spupu spapat aku...yang baju biru tu...spupu yang paling kecik....mulut pot pet pot pet...nmpk ja kecik...
hahahaha....yg baju putih tu name dy fatin....huhh...comey x? hidup dy ni simple ja....x gaduh nk pikiaq cinta ka dress ka..dy pkai ja pa yg dy rasa suka...xpkiaq dh baju laki ka pmpuan ka sma saja....hahha...umur 19..nk try buleyh....tu pun lau dapat la..iqa konfem2 mmg xtaw xkn dapatnye sbb mmg taw dy jarang layan lelaki....hahah...dh x stdy dh...skg keje dengan bapak dy sbgai bussineswomen....hahha..hopefully nnt jadi wanita yang berkerjaya.....heheh...ops!! faten lau terbca...angah mtk maaf lau ade yg terkata juz nk update blog sja....hahahah.....

yang berbaju hitam tu adik fatin...Liyana...xcita nnt ngamuk lak dy....hahah....umur?? aku pon lupa lak...sbb tgk bdan dy same jer ngn aku...hahah..xde la dy ni form 1 kot....dy ni mne org pergi smua nk ikut..lau xbawak menanges lak si debab nie....hahahah......cuba korang tgk smua same ja saiz badan...hahaha....

tyme meronda kampung..nmpk tmpt smart cket jerk..kira nk snap pic la....hahah...tgk cun ar tmpt ktaorg snap..ni la at kampung kami.....cantik kan3.....

yg bertudung manis tuh NUr ASmiza Amira...hak milik org suda....budak UItm Seri Iskandar...sem 5 skang nie...practical same dgn aku...comey..ciri-ciri ade kelembutan dan naluri keibuan....hahah...(gurau sja mokcik)..hahah..xbleyh2,dy sudah berpunya...hahha....


....meronda-ronda....

cukup sja la smpai dicini sja crita iqa...nnt iqa update agy...penah dh aih tgn menulis....heheh...apepun iqa nk pesan la...

~hargai la apa yang kita ada~

No comments:

Post a Comment