my bufday

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday 2 April 2011

plez take care sayanggg...

assalamualaikum to all my frenz....

disaat iqa tulis hati iqa sedeyh sgt..tah iqa sendri xtahu cam mne lagi nak cakap...walaupun iqa sayang dy blum tentu dy jadi milik iqa...plz la jgn mengharap bnda yang blom pasti milik kita....
awk tolong la tinggalkan saya...saya xnk kcawa hubungan awak dgn awec awk..saya bukan perampas.. saya blum terdesak untuk smua nie lagi..pada saya,saya nk focus pelajaran saya dulu..tapi kenapa smua orang xpham....

iqa sedeyh sangat..yeah iqa mengaku iqa sayang kan awk..tapi hubungan kita tak kan kemana..iqa tahu awak sayang awec awk..cukup la setakat nie sahaja hubungan kita..iqa dh xsanggup dan dh xlarat nk saket aty dengan smua nie...

biarkan iqa bersendirian untuk sementara...biar masa yang tentukan jodoh kita...cukup la kita setakat kawan...lau ade jodoh xkan ke mna....iqa seorang perempuan dan iqa pham perasaan perempuan....

kadang2 terlalu jaga aty dan perasaan sendiri smpai x sedar perasaan sendiri terluka...dalam hidup kita kena tabah dan terima hakikat...mungkin ini dugaan Allah untuk menguji kita sbgai hambaNya dan Allah takkan menguji HambaNYa di luar kemampuan...

awakkk.....
iqa nk awk jadikan kenangan kita saat bersama sebagai kenang terindah dalam hidup awak....saya nk awak jaga la aty org yang awak sayang...iqa x kesah suma nie...mungkin kita hnya sekadar kawan.....apepun iqa hargai kasih sayang yg awk curahkan...iqa hrgai sangat....awak plez take care taw....mungkin iqa dgn awak smpai disini sja....
apepun awak tetap yang terbaek dalam ati iqa...

ingt lah....

apa yang kita harapkan x seperti apa yang kita dapat...
bersyukurlah dengan apa yang ita dapat...
jangan terlalu mengharap....

percintaan yang dicari
umpama sebutir mutiara
yang sukar ditemui
dicelah-celah
kepalsuan kilauan cahaya...


untuk awak....iqa mintak maaf sangat2...i will wish your happiness..plez take care your self sayanggg.....

No comments:

Post a Comment