my bufday

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 6 April 2011

'kerana'

salam semua...
hope to all chat2 selalu la yew...hakhak..hari ni hati iqa kembali ok la cket..iqa sebenarnya dah malas nk pikir sangat pasal cinta ni....

ya..betul cinta itu seronok.,cinta itu best,cinta itu asyik...tapi iqa punya 1 alasan yang kukuh biar iqa tiada cinta yang penting iqa bahagia...hahaha..cinta jugak takkan dapat menjamin kebahagiaan yang bakal kita kecapi...untuk smua yang bercinta hargailah segala ia masih milik korang...dan kepada yang kecewa mungkin kebahagiaan tidak datang kepada kamu saat ini...

dah2 xmaw sedeyh2..adoii nk sedeyh2..please wake up dear jangan terlalu asyik dengan cinta sampa terleka....ya...cinta seronok..tapi cinta itu jugak bisa menyakitkan...

hahah..korang semua pernah dengar lagu erra fazira tak..best kot,...tajuk 'kerana'

KERANA

KERANA terlalu mempercayai
kau istimewa dalam hidupku...
KERANA terlalu menghormati
terkeliru pandangan mata hati....
KERANA terlalu mengasihi
akhirnya terluka aku sendiri
Aku sangkakan mengenalimu..
Aku kenali hati budimu...
Aku menyakini engkau luhur
menyayangiku dengan jujur...
Kiranya bagimu itu semua
Hanya satu lakonan,
Lakonan biasa
Tiada sedikit pun aku sedari
Dipersendakan oh selama ini

KERANA terlalu mempercayai
kau istimewa dalam hidupku...
KERANA terlalu menghormati
terkeliru pandangan mata hati....
KERANA terlalu mengasihi
akhirnya terluka aku sendiri
Aku sangkakan yang ku gila
Permata tulen yang berharga
Penilaianku oh ternyata silap
Kau rupanya kaca tak berharga

cuba korang hayati lirik nie...konfem best!! hahah....
ada mkna yang tersembunyi disebalik kata-kata itu.....

tak semua dapat cinta yang indah.....apepun iqa hargai sangat apa yang iqa ada selama ini....

Cinta bukanlah kata murah dan lumrah dituturkan dari mulut ke mulut tetapi cinta adalah anugerah Tuhan yang indah dan suci jika manusia dapat menilai kesuciannya...

untuk 'kamu'...
iqa syg sgt dgn kamu....biarlah takdir yang tentukan jodoh antara kita....apepun yang terjadi..pless take a good care your self....


No comments:

Post a Comment