my bufday

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 30 April 2011

broken heart~~

assalamualaikum....sejak2 habeh2 Li bertmbah boring iqa kt umah.,..ade yg tersayang pon cam xde ja....adoii...tah la....gila mmg saket aty ar...cuti dh 2 3 ary...masuk ari ni dah smggu x kuar ngn dia...skg nie iqa malasnk harap lau dy nk ajk kuar dy msg la bgtawu...

skg nie dy byk berubah tapi cuba sabarkan dri iqa dengan niat iqa tak nk keruhkan keadaan..bleyh ari2 bergaduh...iqa sendri xpnah nk mtk apepun dari dia,..juz iqa nk perhatian dy jer...cukup lau dy tnya pasal diri iqa....plez la care iqa....iqa bukan tunggul....kekadang tiap2 mlm iqa nanges bila dy xpnah nk msg iqa,,,bila kol nk xnk jerk ckp...cukup la pada iqa kalu dy tnya iqa chat ke x? dh mkn ker? tgh watper? sesibok mna pun,iqa bukan tunggul la dlm hidup dy..lau dy dh xsayang iqa ckp la...jgn maenkn iqa macam nie....

sumpah!! memang iqa sedeyh sgt...ade cam xde jer...iqa xtawu ar ape dy anggap sape iqa dlm hidup dy....tlong ar..pk ar same ape iqa ase bila dy xpnah msg iqa..xpnah tnya iqa dh mkn ker blom...iqa cuma nk smua tu jer,...iqa xpnah nk mtk apa2 dari dy...cukup lau dy hargai hati dgn perasaan iqa...mmg iqa seorang yang go lucky..tapi kt dalam sape jer yang tahu...hati manusia lain2 ar..tpi t0l0ng ar iqa pun ade ati dgn perasaan jgk....

kdg2 hidup mmg sunyi giler....xde sape yang peduli.....sedeyh sgt2...bila baik jer ade jer yang saket aty...bila ckppun tetap wat jgk....

UNtuk KaMu : lau kta sayang dy kta x still ngn dy sampai skg la... tolong la jaga ati kta sama...kta taw sape dirikta dlm hidup dy..tapi kta pun ade hati,ade perasaan..dan mcm mne yg dy tawu..kta bukan tunggul...knpa dulu dy x macam nie skg dh berubah sgt2,,,lau dy ase kta dh xperlu dlm hidup dy...jgn simpan lagi ar....t0l0ng la...hati kta dh byk terluka sgt2 bleyh x untuk kta dy jga hati kta sama..kt ase dh byk sgt kta cuba jga hati ngn perasaan dy,.tapi untuk dy xleyh ka tolong hati kta untuk skali...bila dy xmsg kta ade dy pk x aty kta ase cam mne...ade pakwe cam xde jer...kekdang hidup cam gerak sorang2...maafkan iqa...xde niat pon nk publish kt blog..tapi iqa nk dy tahu yang kta sayang sgt kt dy...utk kta bleyh x dy hrgai kta dlm hidup dy...kta sedeyh sgt bila dy cbok on9 jer...ee!! ape yg best sgt...msg kta langsung x..bila kta diam,.dia pun diam..kdg2 terasa sgt taw yg kta diperlukan...

RAHIM please take noted what isay..if say i lurve u,then i meant it...don break my heart ples....my heart only for u n please take noted!!

1 comment: