my bufday

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 6 April 2011

sadness

assalamualaikum...
adess terasa lame lak da x update blog nie...bukannya xde masa nk update..ari2 layan fb malas lak nk update blog nie..hahaha...seminggu ni aku langsung xde mood..tah ar xpham laa kenapa dgn aku nieh....semuanya nk cari masalah dengan aku....kadang-kadang tu balik keje jer terus dok dalam bilik..smpai adik aku sendiri aku xlayan dia..adoii kecian kt my bro....

adik-xpe2 nanti angah belanja kfc eik...hehehe...adik aku nie bagi kfc terus hilang majowk...hahah...

minggu nie iqa sedeyh sgt...adoii korang tolong la bangunkan semangat kt iqa...iqa nk cerita smuannya kt korang....saat iqa perlukan korang pada waktu iqa terluka dengan perasaan sendiri....
adess...ape masalah iqa sebnarnya pon iqa xtaw lak...iqa sendiri pon xpham....

adoii..iqa xpham dengan perangai si dia iqa skarang..dh banyak sgt berubah...yaa..i admit dia bukan milik iqa sorang...iqa tawu dan iqa dapat rasakan memang dalam ati dy ade lain...kenapa iqa terlalu terasa dengan sikap dia dengan iqa skarang...

Ya Allah..kau kuatkanlah hati HambaMU ni itu tempuh segala DugaanMU....

sesungguhnya memang iqa terlalu sayangkan kamu....walaupun iqa sayangkan kamu dalam hati iqa..iqa simpankan sedikit perasaan untuk kehilangan kamu suatu hari nanti....kita pasti akan hilang org yang kita sayang suatu hari nnti..cuma takdir yang tentukan bila...dan iqa pasti kamu bukan milik iqa...dan iqa redza dengan sgala dugaanMu....cukuplah dengan apa yang kamu berikan...iqa terlalu menghargai apa yang kamu berikan semata-mata nak menggembira hati iqa...tapi hubungan antara kita hanya sementara...mungkin bukan jua jodoh antara kita....biarlah takdir yang tentukan sampai bila bila hubungan kita dan akan ku terima dengan pasrah sgalanya....dari jauhku doakan kebhagiaanmu sayang.....


ahakz..berjiwang karat lak....haha...dalam kegembiraan tersembunyi 1001 kesedihan...dalam hati hanya mampu berdoa agar kesedihan itu berlalu dengan tenang....
iqa doakan kebahagiaan kamu andai cukup sampai disini jodoh kita....tapi pleaz make me appy to akhir2 sisa hidup ini....maafkan iqa....sememangnya iqa terlalu sayangkan kamu....

adushhhh...cukuplah berjiwang karat..hahah...apepun for allz..jangan terlalu mengharap..


Cinta sejati adalah ketika dia mencintai orang lain, dan kamu masih mampu tersenyum, sambil berkata aku turut bahagia untukmu.

Jika kita mencintai seseorang, kita akan sentiasa mendoakannya walaupun dia tidak berada disisi kita.

iqa tetap mendoakan kebahagiaan kamu....kamu tetap di hati....

hanya kamu yang bisa membuat iqa tersenyum.....

opss!! melalut sudaa....cinta bukan sahaja untuk dirinya...tetapi ingtlah yang hilang pasti berganti....patah tumbuh hilang berganti.....

2 comments:

  1. btoi ka smpai 1001 kesedihan??
    huhu

    ReplyDelete
  2. lebey pada 1001 kesedihan ila....huhuhu

    ReplyDelete