my bufday

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday 24 April 2011

mmg aku xcantik!!

asslamualaikom...
huhh~ tension giler iqa ari nie...adoiihh xtawu la knapa....pada korang cantik tu penting ker...mmg skg zaman memilih...ee!! adoii xpham la aku..yang penting jujur kan...elleh lau aku xcantik yang kaw cbok pehal!! ade masalah ker dalam hidup kaw!!..bajet cam kaw cun sangat....ee..for your information setiap manusia ade kelemahan ada kekurangan xde pun yang perfect lar...huhh~~ kaw tu comeyh sgt ker....

MMG AKU XCANTIK..MMG AKU COMEYH..MMG AKU GEMOK...SO KAW ADE MASALAH NGN KAW KER...HUHHHH~~ TOLONGG LA PHAM...

kaw jga dri kaw dh la..ee!! cantik mne kw...comey sgt ker..kaw hebat sgt ker...lau kau hebat kau xyah ar kawan ngan aku..aku ni xlayak nk kawan ngn ko...huhhh...sabor jer la...pada aku lau aku xde kawan cam kaw pon aku xmati ar,.aku bleyh la hidup....

to all...iqa mtk maaf ek TERemo plak ari nie..tension sgt la...iqa harap korang pham la knapa eik....

bye assamualaikom!

No comments:

Post a Comment