my bufday

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 19 April 2011

melaram!!

hye smua....pe kabo!!
hope bek2 la nah...hopefully laa....jgn memikir sgt masalah..lagi pikiq lagi xhabeh...hahah...based on the title...'melaram' xtaw la melaram ape...hahha....
dgr cni smua org2 kampung iqa nk cita!! hahah....kelakar la aku nieh...bila mood x ok mmg jadi cam nie la..

ari ahad aku g keje cam biasa...ari nie aku mtk half day coz ade knduri lak umah tok sedara aku...pagi2 g kje dh cbok nieh..hakhak..payment xciap agy..jap agy manager nk sign...hahah...aku still dengan gaya tersendri wat relek saja...hahha...time lunch aku blah ar..aku half day an...cangak pa g an...aku balik ar siap....

x semena-mena ari nie aku rajin plak nk makeup2 nk jadi ladies la konon padahal aku sndri xpercaya dengan diri aku sendiri..yela..akuakui aku mmg seorang gadis yang simple..xminat nk ladies biar aku selesa dgn cara kau sndri...kdg2 ade gak mama aku membebel tapi aku wat xdgr jerk..mlas nk amek kesah..janji aku bahagia....hari nie nk g kenduri umah sedare aku at sp....ahaha...makeup abis ar...tah knape berubah angin plak...ahah...


inilah aku selepas di makeupkan oleh mama aku sndri...ahah....
ahhaha...xde comey sgt kan....mmg aku xcomey pon..aku mngaku...hahah..yg penting aku xhikpokrit...ahkhakhak...

sempat agy berposing2..posing maut uw....
adik aku la sbgai jurucamera yang tidak bertauliah....ahahha...cantik gak dy snap pic aku...hahha

aku sndri terkejut yang aku berkeadaan cam ni....semmangnya aku mengaku aku x ladies..ahaha...werkk malu giler....aku xbleyh nk ladies2 pakai2 blouse...pkai accessories,..itu bukan diri ku...dilahirkan dari kecik soerang yang simple.....

SIMPLE NOT TROUBLE....
wakakaka.....kelakar dowh....

No comments:

Post a Comment