my bufday

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 15 March 2011

Kepenatan di opis!!



today maw st0ry kepenatan di opis!!

begini ceritanya.....
bermula la alkisah
saat di ofis aku berpractikal...kahakhak...bersyair tika diri dilanda kesibukan...hahah...bermadah lak iqa nie kan3...biasa ar penat sgt 3 ary nie..adoii..ary2 dtg buat keje tapi ase kje makin bertambah jewk xde pon kurang..penat sgttt (mood : sedeyh xde sape yg peduli) heheh...) iqa jgn nk mngada nk wat sedeyh eik...heheh..

biasa la lau leteyh bekerja uw kn3...tapi leteyh keje lain kot dgn letey blajar..hikhik...minggu nie dtg jewk opis...

AHAD - 13.03.2011

ary ahad adalah ary 'blues sunday' mmg ary yg paling appy,ary xde la sbok agy wat keje...ary ni maw relek...iqa layan jewk fb spnjang ary ahad...hahah....blog pon iqa xtbukak ari ni,..tah mlas lak nk tulis ari nie...huhuhu....ary ni bosan siott...smua staff cuti...tapi best mcm opis aku yg punya...kikik...lunch tyme ika lek amek adik dtg opis..mama nagn abah ade kenduri dlm pakat..so,xleyh la tggai adik sorg2 dkt uma nnti balik jewk jadi terbungkang umah tu..heheh...adik sowg jewk tapi mcm ada 10 org...hehe...after lunch break.adik iqa sudaa berada di opis....bkn main best haa mklum ar xdk org....kikiki...
bila tyme to pulang...hahha..ary yg paling..ary kena ujan...berbasahan aku dgn adik...basah to-gather2...hehe.....best siottt men ujan....merempit dlm ujan with my bro!!...hahah

ISNIN - 14.03.2011

hahhhhh!! ary ni iqa dh konfem2 mmg xkn lyan fb ar..byk kje duk tunggu..berlungguk keje nk kna wat....Gm aku dh bg kje kt aku nk kner audit....hahh!! byk company nk kne wat...adoii!!! pnatnye.....ary ni 1 ary aku wat 1 company....1 company 1 ary...kalu 5 company?? dh la nk minggu depan..pas uw nk ner photostep lak...sbbek ade bdk bawu...maafkan sy eik bdk bawu...sy bkn nk buli awk...tapi tolong wat iqa wat keje boley kan....iqa xde assistant tapi kje berlungguk2...heheh...to yg berkenaan : thanz eik t0long iqa....nnt claim ok!...heheh....

nie ar keje aku...nmpk simple tapi lau buat maw seraboot pale otak,...

punya la kalut wat kje ary ni iqa x g lunch pon....kalut xkalut emmm xtaw la....smpai x sedar time lunch pun terlupa....sbaik ade jewk biskut dlm opis ni..iqa kebas biskut dh la.....punya lau aku sbok siapkan kje2 aku...hahah....penatt sgt ary nie....ary nie aku balik kul 5.30...BOS!! ary ni saya wat OT...tapi malangnye bos xde...hahah...bos cuti.....tyme bos cuti lak aku nk rajin2 wat kje...lau bos ade lg xmtk lg tu aku xwat...heheheh....
sesampai sja iqa d uma terus berlari menuju kedapur...hahah...malang pelarian aku hanya sia-sia...mama xmasak apa pon ary nie....swedeyhnya....guling2 tydo...hujan la plak....nk kuar beli mkn pon lmbt la jadinya....perut dh berbunyi mcm lagu keroncong...heheh...

SELASA 15.03.2011

ari selasa pon sme la dgn ary2 yang berikutnya....still sbok sbb kje2 aku blom siap lagi....ary ni sma seperti smlm.,.aku wat kej sampai x panggung pala la...tgh sbok2 wat keje...kjadian yang pelik berlaku,..adushh geram tol ar ngn makcik ..ingt company aku kebajikan ape..dtg mtk duit suka2 aty...cam nieh kesahnya...mak cik nie dy wat baju untuk anak2 yatim..c0mapany aku la nk ner bayar,,,dy uw x sabar nk duit...nnty org bg ar..bknnya org xnk bg..adoii...dtg2 nk sound2 aku nape lmbt,,,dh ar dtg waktu rehat..lantak ctu ko tggu ar mnager aku habeh rehat..manager aku dh la jenis masuk lmbt kalu rehat...pdn muke ko!!... sbara2 nk duit..ko ingt aku yg sign cek kew....adushhh....iqa masuk wat keje cam biasa...ko tggu la ctu wahai makcik yang gila duit!!..
ops!! terlebeyh sudaa.....heheh maaf eik makcik...
eh2 mnager sy dh balik,makcik dh dpt duti kan..tggu ape agy...balik ar!!...kalut nor nk duit en...hahah...t'em0 lak ary nie..xtawu la nape...
continue my work...hahah..poning kepale wat akaun ni.....cam mangkokk je kjw...adoii
fail nk ner update....adoiii.....nk cket jewk bawu....

dalam aty terpikir..akauntant ni keje yg paling snang ke susah eik...lau habeh practical nk tukar cos bleyh x..adoii ape yg iqa merepek nie....heheh....dh la...iqa pon dh penat dah tulis nk cita yg dlm mggu nie..mcm2 hal..heheh.....cukop kot smpai dicini...hahahah...moral of da story...kje dlm mmg penat...bg statement yg mngata keje dlm opis adalah keje yg paling mudah itu adalh silap...hahha....bek kje kt tgh padang xyah nk pk pape kan....ary nie mmg yg paling penat...
heheh...ni bauw practikal taw la nnt lau keje cam mna...heheh...
maw pengsan ape!!...org bleyh buat xkan iqa xleyh buatkan....

ops!! dan terlebeyh bercakap nie...iqa st0p kt cni jew la....penat sgt dh nie....
orite smueee..bye!!