my bufday

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 12 July 2011

1week clas

asslamualaikum u olz...wakaka...dh lame siot x update blog...bukan pa,bz cket ja...skunk ni da start klas..makin ari makin cbok lah...ahahha...biasalah kehidupan kembali macam student seperti sediakala....kena belajar,kuiz,assigment,test...adoii...kadang2 terpikir plak nk sambung ja Li...keja lagi best ar..xyah lak nk pk semua2 nie....ni report Li da antar,tp blum tentu lect terima,lau xterima nk ner buat lain plak...nk ciap 1 pun susah...adoii...

1st day at kelas...terasa cam mula stdy..best sgt...rindu sgt sama budak2 kelas...teringin nk mcm dulu balik...gaduh2,berebut2 kertas...hahaha..best w00...ahaha...tapi sem neyh cam susah cukai lorh ade 5 paper...
- auditing
- percukaian
-financial accounting
-management accounting
1 agy xingt plak paper apa..hihihi..sori na..tapi paper sem neyh mmg killer giler...jenuh stdy la..dh la paper membaca yang banyak..aku dh la xminat membaca...kang tetido aku...ahaha..
dh la semua lect nk fully b.i...aku nk dh la lembab omputih...huhu...sabor jer la..cket2 tu boleyh,....ahaha...naseb baik ada mmbe baik aku...

didie a.k.a berry exora

dia lah yang banyak tolong aku..kadang2 tu ada ja yg dy marah at aku,,,ahahah..tapi sem neyh alhamdullillah xde plak tengok dy tacing2,...ahahah,..
aku harap sangat sem neyh lebih baik dari sem2 lepas...
azam sem neyh...pointer 3 above n so on....

k la...nk tido daa...sok klas lagi...terasa lambat plak minggu nie...
bye....nunite...

No comments:

Post a Comment