my bufday

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday 14 July 2011

kurang ajar!!

assalamualaikum olz...
sori la dh lama xupdate...lately ni bz dengan kelas...1week clas mmg byk keje nk kena buat...blajar bawu bape jam dh ner wat assgment...huhh~~ pening2...ok let talk about the title 'kurang ajar' seoranglelaki yang tidak tau menghormati kaum wanita yg lemah seperti aku..ahahah...

1st, time nie ari rabu...kteowang habes kelas kul11..memang habes awal lah...didie ajak lunch kt mcd..xpelah..balik tukar baju terus g mcD...nk dipendek kan cite...pas habes makan...nk pegi giant nk karox..ok lah..xpelah kan..time bawak moto...ade lah mamat nie...nk kuar parking...xtengok blekang..main kluar jer...time tu mmg aku bengkek giler ar..tp aku xde lah nk tengking2 di at ctu...aku mlas nk kecoh juz mengelak je lah...aku taw lah dy naek mersz..bajet keta dy besar seskuat aty dy bleyh tengking aku...blah ar...bodohnye jantan!...ok lah an..pas mengelak uw..dalam one-way aku nk carik parking at giant...aku xperasan plak dy follow moto aku...sekali bila aku masuk parking aku terlupa nk bg signal...sekali mamat tu hon aku,..cam ni bunyik nya...ponnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!! adoi bengang telinga aku...aku pun terkejut lah kan...hek elleh bnda kecik je nk hon2 plak..aku pon usha panas ar mamat tu....sekali dy bukak tingkap...dy ckp...

mamat bodoh : kona xrety nk bagi signal ka!!
aku : hekelleh ko pun same kuar keta xtengok belakang...
mamat bodoh : dh taw aku nk kuar yg ang jalan buat apa...

terus dh blah cam tu.....ee!! geram aku! undang2 mana ko blajar nk kuar parking org yang one-way nk kne benti!...bodoh lah kau...aku taw ar ko naek mers pon..xyah bajet sangat lah...adoii... sumpah! lau aku jmpe kau skali agy...mmg mampos ar ko!...lau yew pon ko nk marah aku..ckp elok2 bleyh an!...

at least hormat lah aku...aku pmpuan lah bodoh....

k la kowang geram plak cita sal mamat bodoh nie...k la bye...

No comments:

Post a Comment